I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 30, 2011

TERKEJUt

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

what a shocked...hari neyh saya dikejutkan dengan berita mengenai kemalangan yang menimpa keluarga rakan baik saya. MasyaAllah, hati mana yang tidak goyah tatkala menerima berita berupa musibah yang menimpa sahabat yang kita kasihi.

sebelum kejadia berlaku, sahabat saya ada menghantar mesej yang berbunyi, "salam... gua jalan dulu sayang. InsyaAllah panjang umur kita jumpa lagi. sayang kaw ketat-ketat".

pada masa dan ketika itu, saya masih lagi mamai-mamai dek kerana baru bangun daripada tidur..
dan, oleh kerana saya juga tidak mempunyai kredit, saya hanya berbisik di dalam hati, " mudah-mudahan perjalanan kamu dipermudahkan olehNya".

sedih hati kerana pada malam sebelumnya, kami sepatutnya ebrjumpa dahulu sebelum dia berangkat pergi. pertemuan kami pada sebelum ini merupakan pertemuan setelah hampir setahun tidak berjumpa. maka, hati ini juga ingin mengatakan mungkin juga perpisahan kali ini akan mengambil masa selama setahun lamanya. kerana saya neyh jarang balik rumah, dan cuti kami selalu clash..

setelah berita saya ketahui, menitis airmata seorang sahabat mengenang nasib sahabatnya yang dikasihi..

Apa-apa pon, i hope she's okay. kepada yang membaca neyh, tolong doakan sahabat saya ya....

saya sayang kawan saya. (^^_)

No comments:

Post a Comment