I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 30, 2011

mengarut | sebelum 2011 berakhir

Assalamualaikum warahmatullahi wabaralatuh


apa yang hendak di mengarutkan?


= apa yang ingin dicapai
= apa yang sudah dicapai
= apa yang tak dapat dicapai


1} apa yang ingin dicapai. banyak. tak dapat saya mo list semua. 


2} apa yang sudah dicapai. untuk pengetahuan, azam saya saya buat di dalam tahun tersebut. bukan di awal atau di hujung tahun. apa ja yang saya inginkan, saya azamkan by hook or by crook...


antaranya, saya dapat mewakili IPG saya. ianya merupakan pengalaman indah buat saya.


azam setiap tahun saya, punyai kawan sebanyak mungkin. ya, FACEBOOK SAYA ramai kawan. tapi semua tak kenal.


banyak program yang pernah saya kelolakan bersama rakan seangkatan. Alhamdulillah, jerih payah membuahkan hasil pengalaman yang indah sekali.


3} apa yang tak dapat dicapai. BANYAK. oleh kerana menyedihkan. saya rasa saya takmau pikir. heheh




ok, itu jak yang saya mau karutkan. sebab?
saya belum boleyh tidur.


(^^_)



No comments:

Post a Comment