I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 11, 2011

Tale tell Tail

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


YOOOwww...what's up??? heheh...

this entry is about MEMancing...TALE TELL TAIL... 
just want to make something different,
the title means nothing..hahah...

by the way, Happy Day with beloved family.

went fishing and picnic with family...fuhh..like3...

ok, no need to bluffing around..

jemputlah nengok-nengok gambarnye yeee....hihi


haaa, nama tempat neyh pengkalan Arang....pelik jugak namanya...sampai-samapi jak, saya terus carik-carik mana arangnya...tapi nama hanya sekadar nama..hahah



saya rasa ini pengkalannya...kalau tak pon, ini lah jeti lama yang sikit lagi jadi arang...wee~~~



speechless..hahah


yaaaa....sungai ? laut??? conclusion, SUUT..hahah




begayak punya budak kecik.....heheh...wawa, my youngest sister...



Macik-macik IKLAN payung..hahah
time neyh, muka masih lagi sesuci yang mungkin. tak sanggup mo upload gambar selepas beberapa jam kemudian..totally "adorable" punya muka oooo...



dek kerana tiada khemah, maka, jadilah ini..... macam buat roadshow lak ..heheh


joran dan saya.....yeee...



pasang umpan... (^^_)



pesaing hebat pertandingan JORAN dan Saya..ahhaha


p/s: Walau gelap kulit ku dapat, bukan ikan yang ku tangkap, sik pa..yang penting seronok bersama family...this holiday is totally awesome....yeee....~~~


Sayang family saya....(^^_)





No comments:

Post a Comment