I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 17, 2011

Annoyed

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

how are you? I hope everyone is fine and our Iman are still in a good condition.

ok...tukar bahasa. sekarang mesti guna bahasa Melayu..bukan sebab saya neyh pencinta bahasa melayu. tapi kerana saya perlu menggunakan bahasa yang boleh dipahami orang lain tatkala mereka membaca entri ini.(kalau ada)

Mood penulis sekarang neyh kurang stabil..

kerana mengenangkan naseb diri...

what did you feel if someone is hating you?

I think, itu masih boleyh di consider kan. biasala bha tue kalau ada orang benci. terimalah kenyataan kan? dalam 1000 orang mesti ramai yang benci dengan diri kita walaupun kita tak pernah kacau hidup orang tue. hasad benci n dengki buat orang sebegitu membenci orang laen.

saya rileks jak sebenarnya bila tau ada orang benci saya. tapi yang ndak boleyh blah bila tue orang dahlah benci kita...di buat-buat la pulak cerita pasal kita...macam pulak menulis beloog bha..di jaja cerita orang, diburuk-burukkan orang...

tapi, cerita dari sumber yang dipercayai, saya terima seadaanya dan cuba perbaiki apa lah yang ada dalam diri saya yang bikin orang benci saya..


ney nasihat untuk diri sendiri...and untuk sapa yang memerlukan.... biar kita hina dimata manusia..jan sampai kita hina pada pandangan Allah....ambil mana yang boleyh kita guna untuk perbaiki diri, trylah untuk lupakan mana yang ndak patut....


kan??? na biarlahhh.....

2 comments:

  1. sabar yer fini..
    biasalah tu..
    manusia...
    mcm2 perangai ada..
    tp sy rasa pelik gak..
    sbb org cm fini ada org benci..
    ktorg semua rmai suka sikap fini..\tp, xsgka plak ada yg xsuka..
    sapa tu?
    hurm...
    sabar yer..
    sy ni pun, sy tahu ramai yg tak suka ngan sy.. tp, sy wat dun know jerk....
    hurm...

    btw, smbr siapa kt header blog tu?
    serius comel!!!!!!!!!!! :)

    ReplyDelete
  2. saya cuba bersabar sampai yang termampu abg fikri.. kalau dah x sabar, tatau lah apa jadi...hehehe...biasalah tue bang...dalam sepuluh yang suka kita, mesti ada sorang akan benci kita... bermakna, sorang benci kita, sepuluh orang akan suka and sayang kat kita. kawan saya cakaplah..heheheh...

    p/s: ue gambar adek bongsu saya....hehehe....subhanallah...ciptaan Yang Maha Esa.. indah belaka.... (^^_)


    tima kasih byk2 ye.....semoga kita tergolong dalam kalangan orang2 yang sabar...

    ReplyDelete