I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 25, 2011

celaru

assalamualaikum......

saya mulai penulisan ini dengan amarah......yang teramat lah sangat....sebab apa? iboh taok lahhh...yaaaa

anyway....apa kabar???

humm....curah-curah kan apa yang patut..

what i feel???

terukkk...

sedihhh...

confused....

macam-macam lagilah...

macam tiada harapan pun ada...tapi saya bersandar kepada yang SATU...Dialah sandaran terakhir...Dialah yang mampu memberi pengharan itu semula kepada saya...

kalau boleyh, saya mo sangat format balik data dalam ingatan saya neyh...saya mahu lupakan dia....saya mahu install perasaan yang baru, yang hanya ditujukan kepada yang SATU....

mainan syaitan sering menganggu...sering menghasut untuk kita bersama-sama hanyut dibuai, diulit dosa yang tidak kita sedari.....

siapalah saya.....hanya seorang muslimah yang punyai banyak kekurangan...yang masih banyak kelompangan.....yang masih banyak kejahilan......namun itu semua bukan halangan dan alasan untuk saya berusaha menjadi yang terbaik untuk bakal penyokong, pendamping, pelindung, saya nanti....

biarlah hasrat hati cuma saya sendiri yang tahu...doalah dan bersangka baik denganNya..aturanNya adalah yang terbaik...

No comments:

Post a Comment