I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, June 8, 2011

3.55 a.m

Assalamualaikum.....


Haaa...rajen pulaknya aku update2 blog neyh kan??? time2 macam neyh mang lah rajen....sebab, ndakda kerja mok di buat....tp sebenarnya aku pon tatau apa motif ku menaip-naip di pagi-pagi buta....bagus aku p tidur balik kan???? macm best pulaknya tido balik...


Oleh kerana dah terlanjur, aku guna peluang neyh untuk menyatakan apa yang betul-betul "flash" dr otak aku....tadi kan aku tido awal(sejak duty koperasi maktab), so, ramailah mimpi yang aku dpat....tapi, antara mimpi yang aku tidak bkeyh blah>>>(blah/ belah/ bla), mimpi maen game tembak-tembak zombi...bolehnya.....kawan aku punya pasal lah tue.....


Selain daripada itu,>>>(ayat SKEMA  BM) huhuh, aku termimpi arwah nek aku yang aku panggil "mak"... aku mimpi aku, adik beradik aku n mum aku beserta nek akuu pergi ziarah pusara atok aku....tp, tempat yang kami ziarah tuh sebenarnya pusara nek aku....>>>>(???lost 4 5 seconds....)


But, ada satu part tuh, my mum n my siblings pergi pulang rumah dulu, tinggalkan aku ngan nek aku...kami bersihkan pusara tuh...i don't know what the message is...or maybe because i miss her too much....she's the one who took care of me since i was a baby...and now my eyes getting wet.......(>,<)....


Al-Fatihah for her....


By the way, ramai lagi yang aku rindu....my family of course....my friends for sure....and my less than 3????? not so sure....because i only miss someone who miss me...and i guess there were no ample misses for me from my less than 3...ya ka????? tataulah eh.....yang penting, diorang semua happy...doakan yang terbaik tuk semua orang...insyaAllah sama-sama dapat berkat kan?????


daaaaa...(>__<)

P/S: like i said before, when  u miss me, just say... I MISS U...

No comments:

Post a Comment