I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, June 5, 2011

4th june 2011









Assalamualaikum................
humm...sory lah....xda mood nak update2....lagipun tengah bengang sebab x dapat nak tukar background image neyhh...masih belajar lah katakan...tapi bikin panas jugak lah.....humm...kenapa 4 june ya??? sebab, tatkala kalender bernombor 4, hanset berbunyi-bunyi(alarm birthday sendiri) pada saat dan ketika inilah sebenarnya usia ku telah berganjak berubah angka...daripada 18 tahun ke 19 tahun...yaaaaaa...mum!!! dad !!!!! anak kamu sudah meningkat dewasa...dengan berlakunya perubahan angka ini jugaklah, melambangkan usia perkahwinan mum n dad ku...wahhh...SEMBILAN BELAS TAHUN oooooo..ULANG SUARA......19!!!!!yehaaaa~~~~ >>>sukak pulak.....huhuhu
ya, macam sorang budak kat maktab aku cakap, tanggungjawab seiring usia....well...not very much my responsibility will take place...>>> betulkah jugak ayat ku tue??? humm...biarlah...sukak atikulah...blog ku kan???? biarkan buruk...yang penting seni itu ada dimata ku...cehhh...merapu tah apa2....lagipun, yelah, aku cuma tua lagi setahun ja pon...tanggung jawabku sebagai pelajar tetap sama.....tanggungjawabku tuk mum n dad also remain the same...i wanna b a good Muslimah N also anak solehah tuk mum n dad ku...jadi contoh kepada adik-adik ku.....akak sulung mesti kasik contoh yang baik kan???haaaa....aku expert tuh..hihihhi...tedaaalah....aku buat yang termampu ja lah....by the way, dah tua-tua neyh kan, masih jugak ada perasaan mo sambut birthday...manusia biasa juak aku neyhh..........

sejarah menyambut birthday>>>



1> 4june 2008, time neyh, aku kat sandakan...sambut birthday paling best...kenapa???? dalam utan joe....kami 4 org sambut diambang 4 june....c rika....memeng.....aku...n lagi sorg....i'm so sorry....x ku ingat..hahahah....pagi tu pulak, kawan baekkkkk ku c memeng neyh bagi aku hadiah yang terbaik punyaaaaaaaaa.....POKOK KAYU REPUT BEHANTAK DIKEPALA.......best kan???? bedengung palak ku ooo....naseb kawanku....nanges o kami dua time tuh...berabis si kawan mintak maap..hihihih...time tuh sebenarnya kami tengah carik siput..>>>bukan siput babi ya....siput bakau....the end..SEPILOK LAUT punya utan... d SANDAKAN....best tahap cipan...

2> 4june 2009 (25 minit kemudian)haaa... time neyh, pon spesial juak....baru balik dari utan...dari utan TABIN WILDLIFE CENTRE....d lahad datu....tempat neyh pon lebih kurg ebat juak lahhh...tp lepas tuh aku tatau mcm mna birthday aku disambut...tuttt...tuttt...tuttt.....LOST

3> 4june 2010 yang ney lagilah.....birthday ku...tp kan.....p sambut di kenduri rumah kawanku pulak..huhuhu....tapi best jugaklah...kenapa yaaa??? sebab kawan-kawan lelaki ku banyak temankan aku keluar time neyh....memang aku sorang jak perempuan....>>>>isk isk isK...kebetulan terjumpa...tapi aku pon tatau apa tujuanku turun bandar time tuh....seminggu pas itu, kami sambut birthday aku n Azmi SEKALI....ramai2 kami p makan d kfc..hahaha...best....miss da moment...thanx all my beloved friends....hihihih

4>4 june 2011....yaaa.....neyh...huhuhuhu...sangat sedih...terpaksa sambut dalam suasana baru... jauh dari yang TERSAYANG>>>>mum n dad, wawa, gg, bb, nani, afiz.....n suma family2 n kawan2 lama...

KERANA.......AKU X pulang ke tawau.....huhuhuhu...kesian dehhhhhhhhhhh...kenapa x pulang? pulang nanti time raya lahhh...>>>blup blup blup....balik kepada tajuk....
haaa....aku sambut dengan beberapa kawan aku...airat kemuning, bainun, dayang.......seriously, aku hampa time tuh...kenapa? sebab, aku keluar ari tuh dengan dayang...syiok2 membeli n membelah...skalinya terlupa mo bli makanan kawanku n untuk aku jugak lah.....cepat2 aku keluar dari giant tuh n pegi KFC...hampa.....tutup....lama ku mengidam mo makan benda tuh....tiba2 x sempat beli pulak..uwaaaaaa...mo ngalir air mata den....tapi aku sabar jakk...aku beralih ke pizza hut....[aku; bang, nak order... abg(bukan abg aku ponnn): alah dik...dah x amik order]
aku melangkah pergi dengan hati n wajah yang hampa..(=_=)"....
kawan aku kasik nasihat....xpalah Fiy...bukan rejeki..len kali lah yaaaa....

uwaaa.....dah lah time dekat giant..mood{yeyeh..mo beli kek coklat..kek coklat!!!} last2 teda sudah..abis sudah kenak jual....
3 kali ku hampa o....xpalah...sabar ja lah..memang betul..xda rejeki kan....tapi, aku ada beli selipar jalan baru n kasut baru..wawawawawa...hadiah untuk diri sendiri...sejuk jugaklah atiku sikit..hahahah.....


>>balik bilik.....[FIYYYY!!!!!>>>>bainun jerit sambil tunjuk ke arah objek yang begitu asing buat diriku....] aku tengok ada goodie bag wana biru....bainun suruh bukak....skali tengok...dia kasik baju..hihiihi..hadiah ari jadi yang first buat ulang tahun ketuaan ku yang ke 19...hahhaha...warna ijau tuh...GO GREEN!!!! hahahah...THANK YOU VERY MUCH DEAR FRIEND!!!!!!!!!!


SEINFINITI terima kasih jugak aku tujukan kat suma kawan2 aku yang wish dalam henset......n facebook....i really appreciated it.....i hope with all ur du'a, i can be a useful person untuk agama, bangsa dan negara!!!!!







ITU JAKLAH...PENAT KU MOK TAIP2 NEYH...BUKAN ADA JUGAK YANG BACA POST KU...
hahahahahhahahah...sukak2 ku lah mo tulis apaaa....yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!








No comments:

Post a Comment